Στέφανος Στεφάνου: “Διάλεξε ένα επάγγελμα που σου αρέσει και δεν θα χρειαστεί ποτέ να δουλέψεις ξανά στη ζωή σου” (Κομφούκιος)

Γράφει η Ρέα Κουμπαρή, λειτουργός δημοτικής βιβλιοθήκης

Ο καθηγητής Μουσικής, Συνθέτης και Μουσικός παραγωγός Στέφανος Στεφάνου είναι απόφοιτος του Ευρωπαϊκού Πανεπιστημίου, με Πτυχίο στη Μουσική.

Έχει λάβει μέρος σε σειρά συναυλιών με αποκορύφωμα τη “Συναυλία Αλληλεγγύης” σε Λάρνακα και Λεμεσό, το 2013, συνοδεύοντας γνωστούς τραγουδιστές στο πιάνο. Παράλληλα με τις παραστάσεις της Σχολής του, έχει συνθέσει μουσική για ταινίες και ντοκιμαντέρ. Στα πλαίσια του διαγωνισμού Zenobia Underwater Video το 2015, το βίντεο/ντοκιμαντέρ για το “Ζηνοβία” το οποίο επιμελήθηκε μουσικά, κατέλαβε την πρώτη θέση. Με τη μουσική του σύνθεση στο τραγούδι ‘Η Μουσική δίνει φτερά’, εκπροσώπησε την Κύπρο στο Διαγωνισμό Junior Eurovision το 2007.

Η Σχολή Voice Box Music School λειτουργεί από το 2008. Διδάσκονται πιάνο, κιθάρα (κλασική και ηλεκτρική), φωνητική, ντραμς, μπουζούκι, θεωρία και αρμονία για όλα τα επίπεδα.

Παράλληλα, λειτουργεί και το στούντιο ηχογράφησης “Voice Box Studio” για τους μαθητές και όχι μόνο. Ηχογράφηση σε μουσική και τραγούδι, διαφημιστικά σποτ, soundtrack ταινιών και ντοκιμαντέρ, σύνθεση μουσικής και τραγουδιού, είναι λίγα από αυτά που προσφέρονται.

Μέσω της Σχολής, γίνονται εξετάσεις Royal – Trinity – Rockschool, με τους μαθητές να προετοιμάζονται για εισαγωγή σε Πανεπιστήμια στην Κύπρο και στο εξωτερικό. Ακόμη, έχουν την ευκαιρία να λάβουν μέρος σε μουσικούς διαγωνισμούς και εκδηλώσεις, αποκτώντας εμπειρία στη μουσική σκηνή.

Η πρώτη μου εντύπωση παρατηρώντας τον Στέφανο είναι ότι είναι ένας σεμνός άνθρωπος που προτιμά να τον ανακαλύπτουν οι άλλοι παρά να προβάλλει τον εαυτό του. Γι’ αυτό κι εμείς μέσα από αυτή τη συνέντευξη θα προσπαθήσουμε να σας γνωρίσουμε τον καλλιτέχνη πίσω από το όνομα Στέφανος Στεφάνου.

Η  Σχολή του δύο βήματα μακριά είναι από τη Βιβλιοθήκη, όποτε άδραξα κι εγώ την ευκαιρία να μπω στο δικό του μαγικό κόσμο, τον κόσμο του  Voice Box Music School.

Στέφανε μου σ’ ευχαριστώ που μου δίνεις ή μάλλον που μας δίνεις την ευκαιρία να σε γνωρίσουμε μέσα από αυτή τη συνέντευξη. Πες μου πρώτα πόσο απαραίτητη είναι η μουσική κατά τη γνώμη σου για τον άνθρωπο;

Ρέα μου, χαίρομαι που τα λέμε από κοντά. Ευχαριστώ για την πρόσκληση. Η μουσική είναι πολύ σημαντικό κομμάτι για τον άνθρωπο. Είναι τρόπος έκφρασης. Η μουσική μπορεί να δημιουργήσει μια έκρηξη συναισθημάτων.. λύπη, χαρά, ένταση, νοσταλγία. Η μουσική ήταν, είναι και θα είναι μέρος της ζωής μας. Από τη στιγμή που κάποιος εκφράζεται και εκφράζει τα βιώματα του μέσω της μουσικής, τότε δεν μπορεί η μουσική να θεωρείται κάτι άλλο από ένα αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής μας. Είναι μια τέχνη που μας συντροφεύει από την πρώτη μέρα που γεννιόμαστε.

 

Εσύ θυμάσαι μήπως το πρώτο σου μουσικό βίωμα; Τι σε έφερε κοντά στην  μουσική;

Θυμάμαι όταν ήμουν στην ηλικία των 6, παρακολουθούσα στην τηλεόραση την ταινία για τη ζωή της Evita Peron. Σε μια σκηνή, η Evita Peron θα απευθυνόταν στο λαό της Αργεντινής ερμηνεύοντας το πασίγνωστο σε όλους, τραγούδι-ύμνο “Don’t cry for me Argentina”. Ακούγοντας αυτό το τραγούδι τότε, θυμάμαι να βλέπω τη γιαγιά μου Στεφανία και να της υπόσχομαι “Μια μέρα θα σου παίξω αυτό το τραγούδι στο πιάνο”. Το επόμενο πράγμα που θυμάμαι είναι να αρχίζω μαθήματα πιάνου στο Εθνικό Ωδείο Λάρνακας υπό τη διεύθυνση της Κα. Μάρω Λαμπριανίδη. Τότε άρχισαν όλα. Η αγάπη μου για τη μουσική μεγάλωνε μέρα με τη μέρα.

Μπορείς να μου ορίσεις εν συντομία την έννοια της μουσικής;

Η έννοια της μουσικής από επιστημονικής άποψης, είναι ένα σύνολο ήχων που έχουν ως αποτέλεσμα τη δημιουργία πολλών μελωδιών ή ενός μουσικού κομματιού. Ο κάθε ένας όμως, μπορεί να αντιλαμβάνεται διαφορετικά τη μουσική, και αυτό είναι το σπουδαίο κατόρθωμα της. Προσωπικά, πιστεύω ότι η έννοια της μουσικής είναι η τέχνη που δημιουργεί στον άνθρωπο την ανάγκη να εκφράσει τα συναισθήματα του, όποια κι αν είναι αυτά.

Γνωρίζω ανθρώπους για τους οποίους η μουσική αποτελεί ανάγκη, ενώ για άλλους το άκρως αντίθετο. Πώς αιτιολογείς αυτή τη διαφορετική στάση;

Επέτρεψε μου να επισημάνω ότι, η μουσική είναι μια τέχνη που βρίσκεται καθημερινά στη ζωή μας, είτε σε μικρό είτε σε μεγάλο βαθμό. Όλοι έχουμε ανάγκη τη μουσική, κι ας μην το αντιλαμβανόμαστε, κι ας μην το εκτιμούμε πάντοτε. Μπορεί κάποιοι να μην αντιλαμβάνονται την μουσική ως ανάγκη για να ζήσουν, αλλά σίγουρα αποτελεί ανάγκη σε κάποιο βαθμό. Η μουσική είναι θα έλεγα περισσότερο ψυχική ανάγκη, ένα βάλσαμο σε δύσκολες στιγμές, και μια έκρηξη ενθουσιασμού στις χαρές μας! Ποιος δεν σιγοτραγούδησε νοσταλγικά, ποιος δεν έκλαψε ακούγοντας έναν στίχο, μια μελωδία. Η μουσική τίνει να συνοδεύει πολλές στιγμές μας, καλές και κακές.

Η μουσική ως ανάγκη λοιπόν… να υπογραμμίσω εδώ πως, είναι αποδεδειγμένο ότι η μουσική αποτελεί σημαντικό παράγοντα στην ψυχοσυναισθηματική ανάπτυξη, συμβάλλοντας  σημαντικά και στη νοητική καλλιέργεια, στις κοινωνικές και ατομικές δεξιότητες, στην αυτοεκτίμηση και αυτοαντίληψη ενός ατόμου. Σε συνδυασμό με την κίνηση (μουσικοκινητική αγωγή) από πρώιμες ηλικίες, η μουσική ενισχύει και την κινητική ανάπτυξη των παιδιών. Δεν είναι τυχαίο που όλο και περισσότεροι γονείς/κηδεμόνες αποφασίζουν να εντάξουν τα παιδιά τους από βρεφική και νηπιακή ηλικία σε μαθήματα μουσικής προπαίδειας. Ο κάθε ένας ενδεχομένως να ορίζει τη μουσική ως ανάγκη ή όχι, σύμφωνα με τα δικά του θέλω και πιστεύω, σύμφωνα με τις δικές του εμπειρίες. Ακόμα και έτσι όμως, τα οφέλη της μουσικής από μικρή ηλικία που ενισχύονται σε όλη την ενήλικη ζωή μας, καθιστούν για μένα τη μουσική ως ‘ανάγκη’ για τον άνθρωπο.

 

Τι πιστεύεις ότι είναι αυτό που δημιουργεί το μουσικό γούστο και τις μουσικές προτιμήσεις σε έναν άνθρωπο; Ακούω μερικές φορές από ανθρώπους να ισχυρίζονται ότι ακούν μόνο λαϊκά, ενώ άλλους μόνο έντεχνα, ενώ εγώ δηλώνω ότι ακούω τα πάντα. Εξήγησε μου το.

Πιστεύω ότι ο κάθε ένας δημιουργεί το μουσικό γούστο του, ή τη στάση του στη μουσική αν θέλεις, ανάλογα και με τα βιώματα του, ή από το τι τον εκφράζει περισσότερο μια δεδομένη στιγμή. Χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν ακούει και διάφορα άλλα είδη μουσικής. Ως επί το πλείστων όμως, ο άνθρωπος επηρεάζεται από τα συναισθήματα του, έτσι και η προτίμηση του σε κάποιο μουσικό άκουσμα μέσα από το οποίο μπορεί να εκφραστεί, μια συγκεκριμένη στιγμή, ή περίοδο. Επίσης, οι μουσικές προτιμήσεις μπορεί να είναι και αποτέλεσμα επιρροής από το οικογενειακό ή/και φιλικό περιβάλλον. Πολλοί θα πουν ότι ακούν “τα πάντα”, ανεξαρτήτως μουσικού πεδίου, στυλ και γλώσσας. Πάντα όμως υπάρχει κάποιο είδος μουσικής που μας κερδίζει περισσότερο, που μας εμπνέει, που προτιμούμε.

 

Αυτός ο διαχωρισμός του έντεχνου(ποιοτικού) και του μη ποιοτικού, πόσο σύμφωνο σε βρίσκει;

Δεν μπορώ να πω ότι υπάρχει το “ποιοτικό” και “μη ποιοτικό” στη μουσική. Ας μην ξεχνούμε ότι ο όρος “έντεχνο” προέκυψε από τα τέλη του ’50 περίπου. Ήταν κυρίως ορχηστρική μουσική βασισμένη στους παραδοσιακούς ρυθμούς και μελωδίες της Ελλάδας. Μπορεί κάποιος να μην το γνωρίζει, αλλά οι πρώτοι έντεχνοι μουσικοί ήταν ο Μίκης Θεοδωράκης και Μάνος Χατζηδάκης. Σήμερα όμως αυτός ο όρος χρησιμοποιείται παντού. Νομίζω δεν θα συμφωνούσα με το διαχωρισμό “ποιοτικό” και “μη ποιοτικό”  όταν έχει να κάνει με τον όρο του έντεχνου στη μουσική.

 

Όσον αφορά τα γενικά χαρακτηριστικά της μουσικής αυτής της εποχής, τι θα μπορούσε να παρατηρήσει κανείς;

Σίγουρα, σήμερα υπάρχουν χαρακτηριστικά που δεν υπήρχαν για παράδειγμα τις δεκαετίες ’80 ή και ’90. Μιλάω για εποχές που έζησα και θυμάμαι. Υπήρχε τότε ο ρομαντισμός αλλά και η διαχρονική μουσική. Και τι εννοώ με αυτό… Σήμερα θα ακούσουμε πολλές διασκευές τραγουδιών της εποχής εκείνης, που με τη βοήθεια της τεχνολογίας μας ζωντανεύουν αναμνήσεις, με τον χαρακτηριστικό ήχο που ακούγαμε τότε στο κασετόφωνο. Σήμερα γράφονται κυρίως τραγούδια για εμπορικούς και μόνο λόγους. Τραγούδια που θα πουλήσουν΄ 1-2 χρόνια και μετά θα χαθούν. Αυτό δεν είναι κατ’ ανάγκη αρνητικό, είναι όμως μια διαπίστωση για το πώς έχουν αλλάξει τα πράγματα στο χώρο της μουσικής και του τραγουδιού.

Υπάρχουν όμως γενικά χαρακτηριστικά αυτής της εποχής που είναι όμορφα. Έχουν αλλάξει και τα ακούσματα πλέον. Οι πιο μικρές, νεαρές ηλικίες σήμερα ακούνε συγκεκριμένα είδη μουσικής. Η εξέλιξη της τεχνολογίας, που είναι ραγδαία, δίνει τη δυνατότητα να ακούς τα πάντα με το πάτημα ενός κουμπιού.. τραγούδια από άλλες δεκαετίες, άλλες εποχές, τραγούδια με στίχους που σήμερα μπορεί να θεωρούνται ‘λάθος’. Θα τολμήσω να πω ότι, ίσως τα χαρακτηριστικά της μουσικής σήμερα να μου φαίνονται πιο φτωχά απ’ ότι ήταν πιο παλιά. Εγώ μπορώ να δω τις διαφορές, γιατί έζησα αυτή την εξέλιξη. Εκτιμώ ότι οι πιο νέοι, δεν θα είναι σε θέση να κάνουν αυτή τη σύγκριση, και δεν τους αδικώ. Είναι ωραίο πάντως να βλέπεις παιδιά των 20 ετών, να ακούνε και μουσική από παλαιότερες δεκαετίες, και να διασκεδάζουν με τραγούδια Disco και 1980’s. Η μουσική αυτό κάνει καλύτερα: γκρεμίζει γέφυρες και ενώνει!

Μπορείτε να αξιολογήσετε το επίπεδο των μουσικών σπουδών στη χώρα μας, συγκρίνοντας με εκείνες σε χώρες του δυτικού κόσμου;

Εγώ έχω σπουδάσει και αποφοιτήσει από Πανεπιστήμιο στην Κύπρο, και σας διαβεβαιώνω ότι το επίπεδο σπουδών στη Μουσική, στην Κύπρο, είναι αρκετά υψηλό. Οι λέκτορες που είχα τη χαρά να γνωρίσω είναι ακαδημαϊκοί με εμπειρία, άλλοι καταξιωμένοι στο χώρο της μουσικής και όχι μόνο, άλλοι από Πανεπιστήμια του εξωτερικού με σπουδαία ακαδημαϊκή πορεία. Σίγουρα υπάρχουν τεράστιες διαφορές με Πανεπιστήμια άλλων Ευρωπαϊκών και μη χωρών. Χώρες όπου βρίσκει κανείς τα σπουδαιότερα Πανεπιστήμια του κόσμου στον κλάδο της μουσικής. Παρόλα αυτά, πιστεύω ότι στην Κύπρο κρατάμε ένα πολύ καλό επίπεδο στις μουσικές σπουδές και οδεύουμε με ανοδική πορεία. Σε αυτό σίγουρα θα παίξει σημαντικό ρόλο, η στήριξη σε νεαρά άτομα που θέλουν να ακολουθήσουν σπουδές στον κλάδο της μουσικής, και η συνεχής προσπάθεια βελτίωσης και ενίσχυσης τόσο των σχετικών προγραμμάτων σπουδών, όσο και των υποδομών για μουσικές σπουδές.

Πόσο σημαντική είναι η επαφή από τα πρώτα χρόνια της ζωής ενός παιδιού με τη μουσική;

Είναι εξαιρετικά σημαντική! Όπως ανέφερα και σε προηγούμενη ερώτηση, η μουσική βοηθάει στη νοητική ανάπτυξη του παιδιού, στην κίνηση και συγχρονισμό, στην ψυχολογία, στην αυτοεκτίμηση, στην έκφραση. Μέσα από μαθήματα μουσικής προπαίδειας, το παιδί θα αναπτύξει κοινωνικές δεξιότητες, ομαδικότητα, πειθαρχία. Μαθαίνει μεγαλώνοντας να εκφράζεται και να δημιουργεί, να αναπτύσσει συναισθήματα αλλά και να αγαπήσει αυτή την τέχνη.

Τι μπορεί να προσφέρει ένα μουσικό σχολείο γενικώς, αλλά και ειδικότερα σε ποια κατεύθυνση;

Η ένταξη των μουσικών σχολείων στον χώρο της εκπαίδευσης αποτελεί ένα σημαντικό σημείο. Ας θυμηθούμε ότι στην αρχή υπήρχαν μόνο τα ωδεία. Σήμερα τα μουσικά σχολεία δίνουν την ευκαιρία στα παιδιά που το επιθυμούν, να είναι περισσότερες ώρες σε επαφή με τη μουσική. Η προσφορά και η εκμάθηση της μουσικής δεν έχει όρια, είτε λέγεται “Ωδείο” είτε “μουσικό σχολείο”. Στα μουσικά σχολεία, ενδεχομένως να δίνεται η ευκαιρία εκμάθησης περισσότερων μουσικών οργάνων, η δημιουργία μιας μεγάλης ορχήστρας, η συμμετοχή σε εργαστήρια και ομιλίες. Το παιδί που αγαπά τη μουσική, θα μάθει όπου και να είναι. Εναπόκειται σε εμάς να μεταδώσουμε τη μουσική, είτε από το σχολείο, είτε στο ωδείο. Θα έρθει σε εμάς γιατί μας εμπιστεύεται, αισθάνεται ότι εμείς θα ενισχύσουμε αυτό του το ενδιαφέρον, και την αγάπη του για τη μουσική.

Με ποιο τρόπο ένα παιδί μπορεί να ανακαλύψει ποιο όργανο του ταιριάζει;

Συνήθως ένα παιδί που θα δείξει ενδιαφέρον για κάποιο μουσικό όργανο, είναι επηρεασμένο είτε από την οικογένεια του, τους φίλους, την τηλεόραση, το ραδιόφωνο, τα ακούσματα στο σπίτι και το σχολείο. Βλέπω συχνά γονείς να μου λένε ότι το παιδί τους θέλει να ξεκινήσει μαθήματα κιθάρας για παράδειγμα. Εμείς θα του παρουσιάσουμε το συγκεκριμένο όργανο. Η πρώτη επαφή με το όργανο είναι εξαιρετικά σημαντική. Το παιδί δεν είναι σε θέση να ανακαλύψει μόνο του την πτυχή του οργάνου και τις δυνατότητες του. Χρειάζεται την καθοδήγηση από ένα καλό δάσκαλο. Τότε μπορεί να δοκιμάσει άλλα 2 ή 3 μουσικά όργανα. Αφού του τα παρουσιάσουμε, τότε το παιδί από μόνο του θα είναι σε θέση να επιλέξει το όργανο που το εκφράζει περισσότερο. Αν δεν τα δοκιμάσει, πώς θα επιλέξει; Συνεπώς ο τρόπος είναι να καθοδηγήσουμε εμείς το παιδί και να του δώσουμε την ευκαιρία να δοκιμάσει μια γκάμα οργάνων. Από εμάς περιμένει να του εμφυσήσουμε ενδιαφέρον, αυτοπεποίθηση, γνώσεις.

Οι μουσικές σπουδές είναι μακροχρόνιες. Η διαδρομή μέχρι να κατορθώσει κάποιος να αποκτήσει καλή γνώση στο όργανο είναι κουραστική. Τί θα συμβούλευες ένα παιδί στο οποίο αρέσει η μουσική, ώστε να μην παραιτηθεί από την προσπάθεια;

Αυτό που συμβουλεύω τους μαθητές μας είναι ότι πρέπει πέραν της κούρασης και μελέτης να το δει και σαν ένα όμορφο ταξίδι στον κόσμο της μουσικής. Εκεί που θα νιώσει την πίεση, τότε είναι που πρέπει να συνεχίσει γιατί και η κούραση, είναι ένα στάδιο της εκμάθησης. Όταν ξεπεράσεις αυτό το στάδιο, τότε δεν σε κρατάει τίποτα από το να γίνεις αυτό που ονειρεύτηκες. Μουσικός! Όποια κι αν είναι η σπουδή που θα ακολουθήσεις, πάντα θα υπάρχουν οι δύσκολες στιγμές, η κούραση και η πολύωρη μελέτη. Δεν μπορείς να τα αποφύγεις, αλλά μπορείς να τα διαχειριστείς και να τα αντιμετωπίσεις με επιτυχία.

 

Διδάσκεις διάφορα μουσικά όργανα, από πιάνο μέχρι ντραμς στη Σχολή Voice Box Music School, ενώ παράλληλα συνθέτεις μουσική για ταινίες και ντοκιμαντέρ. Πώς μπορεί να συνδυάσει ένας άνθρωπος τόσο πολλές και διαφορετικές ενασχολήσεις; Νιώθεις ότι υποβάλλεις  τον εαυτό σου ή την οικογένεια σου σε θυσίες;

Όταν αγαπάς κάτι, βρίσκεις τον τρόπο να τα συνδυάσεις πιστεύω. Δεν αισθάνομαι ότι υποβάλλω εμένα ή την οικογένεια μου σε θυσίες. Εξάλλου η οικογένεια μου είναι πάντα στο πλευρό μου και με στηρίζει, κατανοεί και συμβουλεύει. Χρειάζεται καλός διαμερισμός χρόνου, και νιώθω ότι έχω μια καλή ισορροπία μεταξύ εργασίας και οικογένειας, και αυτό με γεμίζει σαν άνθρωπο.

 Έχεις κερδίσει πολυάριθμα βραβεία και διακρίσεις σε διαγωνισμούς στην Κύπρο αλλά και στο εξωτερικό, παρόλα αυτά σε διακρίνει μια συστολή και σεμνότητα. Τι σε προστατεύει από την έπαρση η οποία χαρακτηρίζει άλλους καλλιτέχνες;

Έχω μάθει στη ζωή μου να είμαι σεμνός και προσγειωμένος σε ό,τι κάνω, όποια κι αν είναι η απήχηση αυτού που κάνω. Νομίζω το πώς κανείς διαχειρίζεται την όποια επιτυχία είναι και θέμα χαρακτήρα, για όποιο επάγγελμα και αν μιλάμε. Είναι παγίδα η έπαρση.  Έχω δουλέψει πολύ για να πετύχω αυτό που είχα ονειρευτεί για εμένα, ξέρω από πού ξεκίνησα και πού θέλω να φτάσω, και γνωρίζω πώς μια στιγμή έπαρσης και αλαζονείας μπορεί να χαλάσει πολλά. Πάντα θα είμαι σεμνός γιατί αυτός είμαι. Είναι στον χαρακτήρα μου.

Έχετε διοργανώσει καλλιτεχνικές εκδηλώσεις σε συνεργασία με το Δήμο Αραδίππου; Θα ήθελες να μεταφέρεις κάποιες εισηγήσεις στο Δημοτικό Συμβούλιο Αραδίππου;

Έχουμε συμμετάσχει σε εκδηλώσεις του Δήμου Αραδίππου με τη Σχολή. Κυρίως σε εκδηλώσεις την περίοδο των Χριστουγέννων, με τη συμμετοχή της Χριστουγεννιάτικης χορωδίας μας. Το μόνο που θα εισηγηθώ είναι ενδεχομένως η συμμετοχή Σχολών μουσικής σε πιο πολλές εκδηλώσεις του Δήμου, και όχι μόνο την περίοδο των Χριστουγέννων. Σε ποιον δεν αρέσει να υπάρχει ζωντανή μουσική από μαθητές σχολών σε εκδηλώσεις; Τέτοιες συμμετοχές θα βοηθούσαν και στην ανάδειξη νεαρών ταλέντων, αλλά και της δουλειάς που γίνεται στις σχολές. Η Αραδίππου άλλωστε, έχει τη φήμη για την ανάδειξη ταλέντων σε όλους τους καλλιτεχνικούς τομείς, όπως η μουσική, ο χορός, ποίηση.. Η ανάδειξη οποιασδήποτε μορφής τέχνης γίνεται κυρίως μέσω παραστάσεων και συμμετοχή σε προγραμματισμένες εκδηλώσεις του Δήμου. Ακόμη και την περίοδο των Χριστουγέννων η συμμετοχή Σχολών σε εκδηλώσεις που διαρκούν 10 μέρες περίπου, δεν είναι ανάλογη κατά τη γνώμη μου. Είμαι σίγουρος ότι αυτό θα βελτιωθεί.

Ποια είναι τα άμεσα ή μελλοντικά σου σχέδια;

Έχω κάποια projects αυτή τη στιγμή που βρίσκονται σε εξέλιξη, τόσο μέσω της Σχολής μου, όσο και μέσω του Voice Box Studio που τρέχει παράλληλα. Για το μέλλον, στόχος δεν είναι άλλος από το να συνεχίσω να προσφέρω στο χώρο της μουσικής και πάνω απ’ όλα να συνεχίσω το έργο μου στη Σχολή μου, Voice Box Music School, με το ίδιο σθένος, τον ίδιο ενθουσιασμό, το ίδιο πάθος. Χρόνο με το χρόνο το επίπεδο στη Σχολή γίνεται όλο και υψηλότερο, και είμαι ιδιαίτερα περήφανος γι’ αυτό. Είναι όμορφο να βλέπεις γονείς με τα παιδιά τους αλλά και ενήλικες, να θέλουν να ασχοληθούν με τη μουσική και να εμβαθύνουν περισσότερο τις γνώσεις τους σε αυτό.

Πού σε βρίσκουμε;

Ήδη από το 2020 βρισκόμαστε στις νέες μας εγκαταστάσεις στην Αραδίππου, έναντι της Δημοτικής Βιβλιοθήκης. Είναι ένας όμορφος χώρος, μοντέρνος, με 5 αίθουσες διδασκαλίας. Στη Σχολή διδάσκονται τα μαθήματα Πιάνο, Φωνητική, Κλασική και Ηλεκτρική κιθάρα, drums, βιολί, σαξόφωνο, μπουζούκι και θεωρία της μουσικής. Γίνεται επίσης προετοιμασία για εξετάσεις Royal – Trinity – Rockschool. Σε συνεργασία με το Αθηναϊκό Ωδείο, γίνεται προετοιμασία και για τις Ελληνικές Εξετάσεις Μουσικής, για τις οποίες η Σχολή μας αποτελεί το εξεταστικό κέντρο Λάρνακας.

Για περισσότερες πληροφορίες, μπορεί κανείς να μας καλέσει στο τηλέφωνο
+357 24322385, ή να επικοινωνήσει μαζί μας μέσω Instagram voiceboxmusic και Facebook voiceboxmusicschool.

Στέφανε μου να σε ευχαριστήσω γι’ αυτή την πραγματικά ενδιαφέρουσα συνέντευξη και να σου ευχηθώ κάθε επιτυχία.

Ρέα μου, εγώ σε ευχαριστώ και να ευχηθώ σε όλους μια καλή χρονιά, γεμάτη μουσική και όμορφες στιγμές!

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Accept Read More