Ο Δήμος Αραδίππου ενημερώνει το κοινό ότι τη Δευτέρα 29 και την Τρίτη 30 Ιουνίου 2026, από τις 08:30 έως τις 17:00, θα πραγματοποιείται κλείσιμο λωρίδων κυκλοφορίας στη Λεωφόρο Ελλάδος.
Οι ρυθμίσεις αυτές είναι απαραίτητες για την ολοκλήρωση των εργασιών λειτουργίας των νέων φώτων τροχαίας.
Παρακαλούνται οι οδηγοί να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί, να οδηγούν με χαμηλές ταχύτητες και να συμμορφώνονται με την προσωρινή οδική σήμανση
